CÓRRER

fotos misjueves pablo david 2014Enguany està siguent un any especial. Tot i que físicament tinc constantment algun dolor, estic baixant marca en totes les curses que m’he presentat i m’estic trobant més fort que mai (que no és molt comparat amb alguns/es…).

Tornar a córrer és un dels aspectes que més he trobat a faltar estos últims 3 anys. No passa res. Al final, si desitges alguna cosa i continues buscant-la, sempre acabes per complir-la. A més, tinc la sort de compartir-ho amb gent formidable i que li agrada gaudir de la muntanya i de la companyia.

Continuem amb els reptes i amb les curses. Este diumenge que ve toca Benassal. Des del 2010 que no vaig i ja li tinc ganes… sobretot pel bany de després a la piscina del poble! Enguany baixaré de 2 hores? En principi en acabar, gaudir i no tindre molt de mal ja m’aconforme. Salut i a córrer per la muntanya!

Anuncis

Un pensament sobre “CÓRRER

  1. Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Pastoret!!!!!
    Correr, correr y correr…… ese es el lema!!
    Me alegro que mejores tus marcas, ánimo a seguir haciendo lo que más nos gusta, que es correr por la montaña. Disfrutando de esos paisajes increíbles, de esos entornos maravillosos, de esos aromas…, y como siempre disfrutando de buena compañía. Es increíble!!. Un abrazo!!

Deixa un comentari

