VOLTA DE MUNTANYA DE LA VALL D’ALBA

La 3a prova de la Lliga de curses de muntanya de Castelló Nord ja ha passat pels meus peus. El passat dissabte, a les 9h del matí, ens posàvem en marxa 1500 corredors i corredores per superar una distància curteta per a mi, 12 kms.

Tot i no trobar-me en les millors condicions físiques, el dia d’abans havia passat pel fisio a vore si m’arreglava el tendó d’aquiles, i vaig posar un bon ritme des del principi per trobar una posició còmoda i que no me fera parar en cap pujada. Tot i no trobar-me amb bones sensacions, al km 4 ja anava a bon ritme i ben situat. A partir del km 6 les sensacions ja eren bones i la pujada fins al km 9 la vaig fer adelantant corredors. Així vaig continuar fins a línia de meta.

valldalba2014

Com es pot vore a la imatge, vaig volar! Al final 49’31”. 2 minuts menys que en l’edició anterior que la vaig córrer. Posició 51… no està malament, no?

De totes maneres, el millor començava després de la cursa. Vam començar amb males cares…

valldalbabruperejo20141

I ens vam haver d’hidratar per a recuperar forces i per a posar millor cara…

valldalbabruperejo2014

Al final molt bones sensacions, molt bon dia i molt bona companyia! Que més es pot demanar?

Anuncis

Un pensament sobre “VOLTA DE MUNTANYA DE LA VALL D’ALBA

Deixa un comentari

