ZEGAMA vs VOLTA AL TERME DE FONDEGUILLA

Enguany és el primer any que m’inscric a la marató de Zegama-Aizkorri. És una marató molt coneguda en el món del trail running i s’apunta moltíssima gent de manera que els que es poden inscriure els trien per sorteig. Evidentment, a la primera no va la vençuda i no m’han agafat. Ho tornaré  a intentar… de moment me quede en fotos espectaculars del Jordi SaragossaIan Corless i també en vídeos tan interessants com estos:

Els primeres 21kms i els segons 21kms:

Zegama-Aizkorri from B&B on Vimeo.

Brutals els dos per a fer-se una idea de les emocions que circularan entre els corredors i les corredores que participen en aquesta cursa.

Doncs bé, per a saciar el desig i per buscar emocions torne a La Volta al Terme de Fondeguilla. Una cursa de 34kms que discorre per uns paratges fantàstics i molt a prop de casa. La última vegada que vaig participar va ser a la XXXa Volta al Terme de Fondeguilla del 2011 on vaig fer un temps de 4h 57′ i enguany torne a per baixar de 5h. Tres anys de diferència en el que les sensacions, les curses que he fet i les ganes que tinc de córrer són molt diferents… Vorem com va la cursa!

Deixa un comentari

