VOLTA A PEU ALAQUÀS 2014

Volta a Peu Alaquàs 2014

Enguany si que ha estat possible participar a la Volta a Peu d’Alaquàs. No m’agrada molt el tema este d’eixir a tope durant poca distància, m’agrada més eixir poc a poc encara que el camí o la ruta siga llarga, tens més temps i menys pressió i pots anar gaudint de la cursa.

En esta Volta a Peu m’havia marcat l’objectiu (sense saber molt bé del que estava parlant) de baixar de 40′. Vaig començar dels primers i me vaig posar a un ritme intents i que podia aguantar prou bé, marcat per altres dos atletes. Pensava que anàvem al voltant de la posició 40 tot i que anàvem adelantant, molt poc a poc, a altres corredors.

El km 5 marcava un punt i a part en la meua cursa. Continuava amb aquesta parella de corredors i el ritme continuava siguent prou exigent tot i que me trobava molt còmode. Esperava el clàssic “baixò”… Al km 7 el recorregut tornava al punt d’eixida i el vent se’ns posava de cara. Pensava que en ixe punt començaria a notar l’esforç i les energies anaven a dir-me que m’havia passat ,però no va ser així. Vaig poder continuar a bon ritme.

Al km 8 vaig apretar un poc més. Vaig abandonar el meu company de cursa i vaig arribar a dos atletes que portava davant. Baixant del pont, a falta 1km, encara tenia forces i vaig apretar. Crec que l’últim quilòmetre va ser el més ràpid de tota la cursa…. per a sorpresa meua!

Al final 38’14seg un temps magnífic per a les meues característiques i com va evolucionar la cursa. A més, molta alegria per vore alguns amics a la cursa (tot i que algú que altre arribà abans que jo.. jeje!).

Anuncis

2 pensaments sobre “VOLTA A PEU ALAQUÀS 2014

Deixa un comentari

