Marxa a Peu per Borriol 2014

Després de participar a la cursa de Vistabella no havia tornat a juntar-me amb nosequants corredors de muntanya per afrontar uns 20kms a tota bala…

La Marxa a Peu per Borriol iniciava la VI Lliga de curses de muntanya de Castelló Nord i enguany, que puc i tinc temps, m’he plantejat participar en totes les curses.

Borriol se presentava sense haver entrenat el suficient. Era també un experiment pel temps que feia que no participava en una cursa. Tot i això, m’ho vaig plantejar amb tranquil·litat des del primer moment. No vaig eixir dels primers i això va provocar que me tocara anar adelantant poc a poc als corredors que anaven a un altre ritme més lent.

Marxa Borriol 2014

Els 24kms de distància eren massa per a mi perquè enguany encara no havia fet esta distància. Tot i això, m’ho vaig prendre amb calma però a un ritme constant. Vaig córrer la gran part del recorregut i me vaig trobar molt còmode. Tot i que sabia que prompte o tard pagaria l’energia utilitzada, va ser al km 20 quan vaig començar a sentir que les cames no anaven tant. Bé, sols quedaven 4kms de baixaeta fins meta, per tant, me vaig deixar portar poc a poc fins a meta adelantant-me, durant aquest tram, uns 20 corredors.

Al final molt content per les sensacions, per poder tornar a gaudir de la muntanya i de la tensió en una cursa, pels paisatges tan bonics que vam trobar i per les 2h 23′ i el 82é lloc en el que vaig quedar (d’uns 1100 inscrits). Per a ser la primera cursa m’emporte un molt bon sabor de boca.

Pròxim repte: Atzeneta del Maestrat amb els seus 27kms

Deixa un comentari

