JO NO TINC INSTAGRAM

Fa temps que veig fotos de l’Instagram que m’agraden però, com no dispose d’un mòbil a la última, no el puc utilitzar. Buscant en “sant google” he trobat solucions a aquesta carència meua. Ací les penge per si tu també eres dels no-hackers…

foto instantretro

Ací dalt tens el resultat d’haver passat per Instantretro.com una foto que vaig fer en un mas de Vistabella. Va ser molt fàcil utilitzar-ho perquè és tot online i de seguida es pot vore les diferents modificacions i com queden les fotos segons el filtre que utilitzes.

La resta d’aplicacions online per editar fotos a l’estil Instagram les pots vore al blog de piripi.es: http://www.pipiripi.es/blog/2012/09/17/5-aplicaciones-para-editar-fotos-online-al-estilo-instagram/

Un pensament sobre “JO NO TINC INSTAGRAM

  1. Ni jo..tu es que tens uns amics molt “modernos”.
    Yo todavía tengo cámara,y ahora y siempre una buena foto será siempre una buena foto da igual el color en el que la edites,lo importante es el encuadre,la perspectiva,el detalle..lo demas es arreglar lo que no tiene arreglo…jjj..tu foto mola parece un 10,pero creo que me gustaria mas en blanco y negro.
    Ahora que me acuerdo voy a cargar la batería que este finde viene movidito.

Deixa un comentari

