SUPERANT-ME!

a la cima

Acabe de trobar esta imatge trastejant per diferents blogs i m’ha encantat. Crec que ara mateixa me ve al pèl!

1. Estic a punt d’entrar en la setmana fantàstica d’exàmens i, si tot va bé, acabaré 3r i sols me faltarà un any per ser mestre de primària. Però encara estic superant les últimes hores de classe, teoria, treballs, exposicions…

2. Reprenc l’activitat física i les meues cames ja m’han deixat gaudir de dues eixides a córrer: el passat dijous vaig retornar a Misjueves i vaig poder comparar el meu (lamentable) estat físic i hui una horeta per l’horta d’Alaquàs i Picanya sentit l’olor a pluja i intentant no xafar els caragols que han eixit cridats per la humitat de l’ambient. La natura és màgica!

Doncs això, espere superar-me i trobar la felicitat a la muntanya que ja tinc moltíssimes ganes i crec que (encara que siga un poquet) m’ho he guanyat!

Deixa un comentari

