MÚSICA I XOEL LOPEZ

He tornat a ell des de que m’he donat compte que sense la música no puc córrer. A la cursa de Xiva ho vaig passar malament i en cap moment vaig poder tararejar alguna melodia per animar-me. Ara fa uns dies que, quan córrec, torne a cantar i a portar una melodia al cap. Això m’alleugera el cansament i m’anima en els moments dèbils. Torne a tindre bones sensacions i els ànims comencen a pujar conforme s’aproxima el gran repte de la GR-XTREM 2013. Falten 12 dies i estic content… perquè la música ha tornat al meu cap.

Xoel López ha estat un dels culpables. Anar a un concert i que no queden entrades és una gran p… Però si el músic ix a la porta i canta tres cançonetes a la gent que s’ha quedat fora, la tristesa es converteix en somriure i en agraiment. Xoel López ho va fer i va ser molt gran per als que allí van estar. Al Museo del Mar de Vigo (ei Carles!), detalls dolços d’aquesta vida que ens han regalat…

Anuncis

3 pensaments sobre “MÚSICA I XOEL LOPEZ

  1. Clar que siiiiiiii. La música no l’havies perdut, tu sempre la portes dins, sols havies de buscar-la,corre i no pares de cantar per favor.

  2. Yo siempre voy enganchada con uno o con otro disco…para empezar el año no paro de escuchar a un tal Albert Solá,no el hijo ilegitimo del rey noo,este canta,su nuevo disco TRANSPARENT,lo buscas que no lo pude compartir.Soy repetitiva hasta cansina cuando me da por una canción,la escucho ,la machaco…me imagino que hasta que me canso y busco otro autor canción que descuartizar…jjj…visto asi suena de psicópata…buenoo..que la música es una de las mejores compañias.
    No conocía yo a este..voy a investigar…

Deixa un comentari

