VACANCES II

Bernat: El dissabte vaig anar a una xarrada sobre la pedra i l’aigua. Després vaig anar al mas a jugar al Katán, vaig pedre les dos partides però el dia d’abans vaig guanyar jo les dos, per tant, estàvem empatats! Després vam anar a dinar al Pou de Beca. Vam menjar molt bé. Per la vesprada vaig participar en la cursa de La Barona. Sols vaig córrer 2m dels 400m, perquè em varen espentar i vaig caure. Però també tinc medalla. El diumenge vaig fer una excursió i vaig dinar en Algimia de Almonacid. Després de dinar vaig anar a nadar amb el tio Pere.

3 pensaments sobre “VACANCES II

Deixa un comentari

