DE L’HUMOR AMARILLO AL SAKURA

Vaig a fer un parèntesi entre tant d’exàmen i te conte contrastos.

Contrast 1: Jo sempre he sigut de l’humor amarillo. De fet, crec que me ric tant perquè a la memòria se m’han quedat gravat moltíssimes imatges d’ixe programa. Però com la part oriental crec que no la tinc molt desenvolupada, el que són els contrastos, una amiga m’envia aquest altre vídeo que també m’ha encantat. Sakura: es un término japones equiparable a nuestro “Carpe diem”. Expresa la belleza concentrada en un instante y la actitud de gozar de ella sin desear que el instante perdure eternamente. 

(No me deixa penjar-lo) El pots vore ací: http://vimeo.com/23264687

Contrast 2: el 22 de maig hi havia vaga en tot el sistema educatiu per les retallades tan fantàstiques que posarà en marxa el govern del pp per al proper curs. Ja està el decret redactat i presentat, per tant, que no s’enganye ningú que el curs que ve es posaran en marxa i tindrem 42 alumnes per aula en batxillerat i 36 en ESO per tal de millor la qualitat de l’ensenyament (una dada: al País Valencià un 39% de l’alumnat no acaba la ESO…). El contrast va vindre perquè vaig fer vaga al meu lloc de treball pel matí i no vaig fer vaga per la vesprada perquè el contingut anava per a l’exàmen.

Fem el que podem… i qui fa el que pot no està obligat a més!

Anuncis

2 pensaments sobre “DE L’HUMOR AMARILLO AL SAKURA

  1. JAJAJAA..y yo que pensaba que era la única..jjj..mis hijas hicieron huelga pero al revés que tu.Las llevé al cole por la mañana luchando contra mi conciencia por motivos que aquí no voy a explicar,e hicieron huelga por la tarde…raro ,pero asi es la vida..rara rara rara..AH!!!un altra coseta…no decias que se te daba tan mal el inglés???jjj..pues te veo lanzao…

Deixa un comentari

