ANYS I ANYS

Els que vareu estar sabreu del que parle. Els que no…. també.

Que algú de la família faça anys no és cosa nova. Que algú de la família aconsegueixca reunir-nos a quasi tots (menys a “Des de Bremen amb amor”) tampoc és cosa nova. Però, per damunt dels qui i dels on i dels com, se’ns ha quedat un somriure a l’enteniment cada vegada que pensem en el dissabte per la nit que és molt difícil de concretar en paraules. Estic segur que no arribaria, ni amb la saviesa dels joves filòlegs de la família, ni amb l’experiència dels més vells, a expresar el que vam sentir. Ens ho guardem en un raconet al cor i ho recordarem cada vegada que els nostres ulls es troben. Segur. I vindran tempestes i tronades i el vaixell, ai el vaixell… “I després, després de tot, quan surti el sol i es calmi el cel i vegi gavines volar se m’emporten mar enllà. Hi ha el teu rostre a l’horitzó i un silenci em farà callar. M’adonaré que encara queden molts MARs per travessar”

Una pregunta Mar: quan tornaràs a fer-ne 30? No fa falta que m’ho preguntes… jo m’apunte!

Anuncis

2 pensaments sobre “ANYS I ANYS

  1. Mar REALMENT s'”asseu” d’eixa estrambòtica manera al sofà, cap per avall, ho ha fet tota la vida i això no ha canviat per complir trenta anys. Bravo per l’artista, que ha captat l’essència de la dibuixada!
    I el text de David… snif snif…

  2. Doncs jo mai l’he vist asseguda d’aquesta manera… ja ja ja, però l’he vista amb “les xuxes i els bocavits” i moltes més cosetes que sempre la faran única per a totes nosaltres.
    Eres un artista, David… gràcies per les teues paraules!

Deixa un comentari

