TRAIL ROQUETTE BENIFAIÓ 2011

Fa dues setmanes vaig participar en una altra cursa de muntanya a les terres de Benifaió i Picassent. El recorregut tenia alguna cosa d’especial perquè és per on anem a córrer quan quede a entrenar amb Guillem. De fet, ell es sabia el recorregut de memòria.

Amb aquest alicient i tot i no estar en forma, me vaig apuntar més per fer companyia i “bulto” que per guanyar alguna cosa que no fora un disgust! Jaja

El dia va eixir magnífic per córrer ja que estava núvol i havia plogut la setmana anterior. La fresqueta ens va acompanyar durant tota la cursa. Va ser molt agradable trobar-se amics i amigues a l’eixida i això va fer que estiguera més feliç i animat que altres vegades.

Quan es va donar l’eixida ens vam posar en els primers llocs. El rítme era molt més fluix que en altres curses que havíem fet (per exemple en Catí) i pareixia que ningú es volguera posar davant. Santi i Guillem es van posar en el grup de davant i al km 2 jo ja els vaig pedre de vista. A partir d’ahí, el rosari de l’aurora. Únicament me passaven tots. Com sabia de la pujada al Besori m’ho vaig pendre en calma i vaig anar regulant de manera que al final vaig poder mantindre un ritme molt bo (per a mi!). A més, com al final m’esperava Bernat, els últims kms els vaig fer molt motivat.

Dels Misjueves, Santi anava sobradíssim i al final va quedar 2n Guillem també va fer molt bona cursa i va quedar en un extraordinari 5é lloc. I jo, amb les meues limitacions de sempre, vaig quedar en un meritori 34é lloc, amb un temps de 1h 58′, i més content que les pasqües!

Anuncis

Un pensament sobre “TRAIL ROQUETTE BENIFAIÓ 2011

Deixa un comentari

