VOLTA A CATÍ: 2h 16′

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Més temps que l’any passat però sensacions molt més bones que les de l’any passat. L’arribada a meta ho diu tot. M’ho vaig passar de luxe i vaig gaudir com mai ho he fet en una cursa.

Vaig començar fort però les sensacions eren molt bones. Després de Carros de Foc era la primera cursa que feia i sabia que de fondo anava sobrat… faltava saber com estava per anar rapidet. A les pujades, que és on millor me defenc, anava a molt bon ritme i sense descansar. En Catí ja me les sé totes i podia apretar perquè sabia el que m’esperava. La segona pujada, que era la forta i llarga, anava a molt bon rítme i vaig arribar a meitat de cursa molt millor del que pensava. La baixada, com sempre, me serveix per a que me passe “to quisqui”… crec que me passà un coixo i tot!. Encara quedaven dos pujades interessants i allí vaig deixar el que tenia… o això pensava. A la última pujada, allà on posa “Benvinguts a l’infern” vaig apretar perquè me trobava molt fort però a meitat pujada el bessó de la cama dreta se’n pujà on no s’havia de pujar i jo ja vaig notar les conseqüències d’apretar tant. Un poc més tard va ser el de l’esquerra i un poc més avant el de la dreta altra vegada. Amb la qual cosa, en el km 15, a falta de 6 per a meta, vaig haver de baixar el ritme i arribar trotant i tranquil·lament a meta.

Allà vaig arribar amb el somriure que has pogut observar perquè m’havia trobat fortíssim a les pujades i perquè el cos m’havia permés disfrutar d’una cursa xulíssima. Llàstima que els bessons no opinaren el mateix. L’any que ve més!

Deixa un comentari

