XXX VOLTA AL TERME

la XXXa volta al terme també a la butxaca! el dia prometia pluja però no va ser així. l’oratge va aguantar perfecte. tot i la humitat que hi havia a l’ambient (sobretot al principi), els núvols ens van acompanyar durant la gran majoria del circuit (com es pot vore a la imatge) i això ens va permetre no asfixiar-nos de calor com a la mim 2011.

el matí començava amb emocions. el cap de setmana anterior a la XXXa volta al terme va faltar una xica que corria moltes curses de muntanya i que jo havia vist més d’una vegada en alguna d’elles. allí vam fer un minut de silenci molt sentit perquè tots/es l’havíem vista o havíem tingut relació amb ella. un accident a la muntanya com ens pot passar a tots/es algun dia. aquell minut de silenci ens va acompanyar a més d’un durant tota la cursa…

vaig començar tranquil·let. amb Juan (que finalitzaria primer en master 50 amb 12′ menys que jo) i vam fer dos terceres parts més o menys junts (jo el veia prop…). un bon ritme però sense apretar que el final de la cursa té moltíssima pendent i cal guardar. cap al km 20 començava lo bo i pensava que patiria més però vaig poder observar que les cames havien guardat energia de la mim i tot i que les pendents fortes anava caminat (evidentment!) quan no tenia tanta pendent era capaç de trepar! el final de les curses que és quan el meu dipòsit està buit i me passa to quisqui, vaig anar al meu rítme i vaig aconseguir adelantar 3 o 4 corredors! la resta completament a soles.

la última pujada va ser més fàcil del que pensava i com les cames m’acompanyaven doncs vaig poder trotar fins a meta sense pràcticament parar. l’arribada al poble va ser dura perquè ja no tenia quasi res d’energia… però com sabia que estava Bernat vaig fer l’últim esforç i vam entrar els dos agafats de la ma!

objectiu complert: he baixat de 5 hores! 4h 57′.. jajajajaja! algo és algo, no? hem vaig trobar molt bé durant tota la cursa i les cames no hem van regalar ni rampes ni res. la XXXa volta al terme me l’emporte amb un molt bon record per les bones sensacions, pel bon oratge, per la gent de misjueves que va triomfar (2n i 4t en veterans, 1r en master 50 i 3a en femina…)… són uns cracks! i lo millor: el bon ambient durant tota la cursa.

quan vaig acabar la mim 2011 vaig pensar molt, però que molt!, que no tornaria a fer cap cursa. ara que ja han passat les dos (mim i volta al terme) ja tinc ganes que tornen. no sé, és una sensació diferent. però el millor és com, després de tant poc entrenament, el cos i les cames m’han respectat i he sabut regular en les dues curses. m’estaré fent major? jajajajajaja

2 pensaments sobre “XXX VOLTA AL TERME

  1. Ieeeee crack, la foto de postal!!! Quan veig aquestes curses de muntanya saps que tinc ganes, de fer-ne una… però amb tu sinó ni de conya!! A veure si quan acabe la meua volteta en bici trobem alguna cursa en la que puguem coincidir.

    Una abraçada màquina!

Deixa un comentari

