UNES VACANCES AMB BICI

el meu amic Karles ha decidit gaudir de les vacances damunt la seua bici de muntanya. unes vacances amb bici. la ruta marcada va de barcelona fins a santiago, pel camino de santiago i d’allí tirar per la ruta de la plata i acabar en tarifa fent surf. que te pareix? un crack, una màquina, un superman… les paraules no arriben a descriure l’emoció i l’admiració que senc per ell. l’any passat vam poder patir “mano mano” la marató de la sènia. només ell sap l’esforç que va fer per arribar a meta. jo ho vaig vore i al un crac és… un crac ho vaig contar.  acabe de llegir la crònica i he recordat aquella cursa i el que la va envoltar. el que dic: karles és un crac, un fora sèrie.

el seguirem únicament tots els dies. m’emociona llegir-lo i m’emociona saber com de valent és i quins reptes més xulos posa en marxa. molts ànims amic.

ací penge una foto de les primeres que ha fet del seu viatge. bici + alforges + tenda = aventura! M’encanta!

Anuncis

Un pensament sobre “UNES VACANCES AMB BICI

Deixa un comentari

