LLIGA CURSES DE MUNTANYA DE CASTELLÓ NORD 2010

D’aquesta manera vaig arribar a meta a la Cursa de Muntanya de Benassal. La 3a cursa de les de la II Lliga de curses de muntanya de Castelló Nord que enguany m’he proposat córrer. De moment, he participat a les 3 primeres curses (Atzeneta del Maestrat, Vall d’Alba i Benassal) i en totes elles he puntuat. A dia de hui vaig el 34. No aspire a molt més… però ja signaria arribar a totes les curses que queden amb la cara que vaig arribar a meta en Benassal.

Anuncis

5 pensaments sobre “LLIGA CURSES DE MUNTANYA DE CASTELLÓ NORD 2010

  1. Això es el que no hi ha que pedrer mai, el somriure mentre correm.
    Sense gaudir-lo (a la nostra manera), no paga de pena tant de patiment.
    Ens veiem a Morella? També donen entrada per la piscina!!!

  2. a Benassal no vaig poder ni arribar, no me podia alçar pel matí, sorpreses de la vida, vaig fer molts quilòmetres eixe cap de setmana… Però mante! si haguera anat ja no t’haguera trobat! Vas tardar més en anar i tornar en cotxe, que en fer la carrera!
    a Morella sí aniré, com haig de fer per aconseguir una entrada d’eixes sense córrer? i si no cabem a la piscina, a la Mar Xica sí cabem tots i més! aaauuuu!!

Deixa un comentari

