BARRANC DE LA MAIMONA AMB MISJUEVES

Misjueves continua donant-me regalets. Ací et presente el que vaig descobrir fa dos dijous: el barranc de la Maimona. Coneixia el final d’aquest barranc ja que havia anat a escalar alguna vegada que altra a Montanejos i les seues parets les vaig poder acariciar. Però únicament la zona més propera a la carretera.

Amb els misjueveros vam pujar per la GR 7 per oferir-nos un paisatge espectacular de tot el llit del barranc de la Maimona. Arribats a un punt, ens vam dirigir directament a l’aigua i (amb la meua sorpresa) la ruta continuava… per dintre mateixa! Una espenteta (tal qual) i, sense pensar-ho, barranc avall. Com a mínim, la temperatura de l’aigua acompanyava i va anar tot de categoria. Vam gaudir com a xiquets amb sabates noves.

I d’ací a unes hores… a pel Balaitús. Tot i que la fragoneta m’ha deixat tirat i ens haurem d’amontonar en un cotxe, el viatge promet. Per començar esmorzar a Riba-roja. Després, poc a poc, cap a Sallent de Gállego. La idea és arribar a les 17h (després d’haver parat a dinar i tot) i fer marxa cap al refugi de Pescadores. 3 horetes de caminat aprox. Allí soparem i a dormir al ras (derecha ras!) perquè el refugi, de cent i pico places, està a tope… A les 6h del matí en dansa i cap amunt. Previsió meteorològica: mañana sol y buen tiempo. Tot i que conforme pase el dia s’anirà tapant el cel… Farem cim quan fem cim (ni abans ni després!). Per la nit, a dormir en Biescas… però abans homenatge per al personal. La Bodega de Pepe ens espera amb els braços oberts… únicament en som 15 i a vore qui de tots més… més…