NO CORRAS TANTO

La meua amiga Merche. L’altre dia quan la vaig trobar me va mirar en cara d’inquisidora i me va preguntar: ¿a ti que te passa?! Jo vaig flipar en colors. A mi què de què? De tot… què de què? li vaig respondre. I me va relatar els canvis que havia fet al disseny del blog a les últimes tres vegades que havia entrat… cada vegada un canvi!

Arreglat i explicat el que no es pot explicar… me va dir que m’havia enviat este vídeo al feisbuc. Com entre quasi mai doncs no l’havia vist. M’ha agradat moltíssim. Gràcies Merche pel vídeo i pel meló: està boníssim!

2 pensaments sobre “NO CORRAS TANTO

Deixa un comentari

