15é CAMPIONAT EUROPEU DE BICIMISSATGERS

Des del blog de l’editor gràfic de Público.es, La mesa de luz,  he trobat la notícia i les imatges (espectaculars) del 15é Campionat Europeu de Bicimissatgers, el ECMC 2010.

Una de les tantes imatges que té l’article de La mesa de luz és aquesta (m’ha costat moltíssim seleccionar-ne una):

I a la web del ECMC 2010 he trobat un vídeo que m’ha fet vindre a la memòria el meu amic Carles. El video es diu ECMC 2010 School Alleycat. Doncs bé, el crac que guanyà l’últim Alleycat organitzat a la ciutat de València va ser exactament el meu amic Carles. Un crac. Una màquina! Que per cert, experiments amb gaseosa, però este cap de setmana experimentarà l’ascensió a un 3000 als pirineus. L’Aneto pel corredor d’Estasen. Quasi res! Escalada en gel a lo gran. I farà que els meus crampons patixquen el que no patixen amb mi. Ja ho contarà al blog. Bé, al cas… Tornem. Ací et penge el vídeo de l’Alleycat este de Budapest. Mola:

Anuncis

Deixa un comentari

