MISJUEVES – ÚLTIM TRAM DE LA VOLTA AL TERME

Ahir, en Misjueves, vam pujar a Pipa. Aquesta imatge correspon al mateix cim però del 18 de febrer d’enguany, quan vaig pujar per primera vegada. La foto ens agradà moltíssim. Mireu que bones cares i que ordenaets estem. Ahir no vam posar tan bones cares…

Ahir vam anar a fer l’últim tram de la Volta al Terme. Un entrenament en la zona de la cursa. No havia fet mai ixe tram de la Volta al Terme i va ser realment dur. En principi havíem acordat fer 21km. Per a qui no estiguera molt segur d’aguantar en condicions hi havia una altra alternativa de 14km. Evidentment, vista la inconsciència que me caracteritza, vaig triar la llarga. A les primeres passes ja vaig anar descobrint que ‘segurament’ havia triat malament. Als 9km, el cos mostrava tantes senyals de debilitat que vaig decidir no tirar gens. Fins i tot a la baixades vaig anar caminant. Les ferides de la MiM van anar eixint poc a poc i va ser realment dur. Per a consol meu, alguns companys de fatigues a la MiM també van patir les conseqüències… Després de 4h i 30′ vam arribar a la furgona. No ens va donar temps ni a fer-nos la tradicional ‘picaeta’. Llàstima… perquè prometia molt!

El que m’ha quedat clar és que la Volta al Terme serà duríssima i que l’únic objectiu serà acabar. I gaudir de l’ambient. I que el cuperpo ya no está pa muxo trote!

Anuncis

Deixa un comentari

