JA ESTÀ ACÍ…

Bé, ja està ací! La MiM la tenim a tocar dels dits. Demà vesprada, Guillem i jo cap a Castelló. Cal recollir els pitrals. Fins les 21h tenim de temps. Mola. Vore l’ambient. Vore les cames. Vore les cares… i com d’un dia a l’altre les tindrem tan diferents. De moment l’oratge diuen que serà magnífic. Gorreta i aigua a tuti plen. Se m’està fent llarga esta espera. Tinc moltíssimes ganes. Els peus, de moment, com tots els anys, patint les inclemències de la calor i la humitat… alguna molèstia que altra però espere que no siga tan greu per fer-me anar durant els 65km coixenat. Dues setmanes de descans (menys ahir que vaig fer 30′ molt lent) estic que me córrec damunt!

I per si no me canse suficient, dissabte per la nit a Burjassot a vore Fito! Amb el Camatx i companyia! Mola!

2 pensaments sobre “JA ESTÀ ACÍ…

  1. Amunt i gaudeix de la cursa, del paisatge… de la gent. Segur que se’n sortireu molt bé! Quina experiència!

    Bon concert de Fito (el resistiràs després de l’esforç?), volia anar però he canviat Fito per les Muixerangues i els bons amics i amigues d’Algemesí.

Deixa un comentari

