MITJA MARATÓ DE TORRENT – 1:31:51

Ja tinc la Mitja Marató de Torrent als peus i a les cames. Ha estat un dia magnífic i complet entre amics i amigues. Només arribar a l’eixida i mentre buscava el meu dorsal m’he trobat amb Ricardo (a la fi tercer corredor local en meta) i home de la meua cosina (que d’ací 1 mes tindran dues xiquetes!). Després Rocío i Ginés (el que m’ha fet aquesta foto i unes quantes més que són espectaculars!). Després Xavi i Sergi que fan el que jo no faré quan tinga la seua edat… Pablo i Mariam, dos màquines que he conegut a Misjueves i que han ‘patit’ la duresa de l’asfalt.

Amb uns i altres, a l’eixida m’he col·locat cap a la part de darrere cosa que m’ha fet anar adelantant correodors/es durant tota la cursa. Des del primer moment he posat un rítme ràpid però conservador ja que la mitja de Torrent no és plana i això podia passar factura. Com tampoc havia fet mai 21km en asfalt, per a mi era una prova a vore com m’anava a trobar. Poc a poc he anat adelantant gent i sobretot a les pujades on es nota que qui ve de la muntanya té més facilitat. Cap al km 8 me notava prou bé. Ja havíem pujat el Vedat i estàvem per la zona del by-passa. Cap al km 12 m’ha pillat un corredor que ha estat el qui m’ha posat un rítme un puntet més alt del que jo portava. Això i la regularitat amb la que anàvem, m’ha fet trobar-me més animat i veia que el cos i les cames m’anaven aguantant. A la última pujada ja he vist que el final estaria molt bé… i així ha estat. Encara m’ha donat temps d’anar adelantant atletes i també forces per fer uns quants kms de més. Al final 1h 31′ 50”. Un temps que no tenia ni idea que faria ja que no porte rellotge i havia eixit molt retrasat i les sensacions, tot i ser molt bones, no són de fiar per concretar el temps.

Estic content, la preparació per a la MiM ja està feta. Ara queden uns dies de descans (amb les eixides de Misjueves) i alguna posada a punt més i ja estarem vius per anar a patir dels 65 espectaculars kms de la MiM. Ja tinc ganes que arribe…

Per cert, una curiositat: he estrenat equipació de Misjueves! Ja sóc una cabra boja més!

Anuncis

7 pensaments sobre “MITJA MARATÓ DE TORRENT – 1:31:51

  1. animalaes! ànim David, que estàs que te’n ixes i sobretot se’t veu gaudint d’allò que fas. Això és molt important.

  2. ERES EL DE LA FOTO(muy buena por cierto)!!Creo que la he mirado como 3 veces…QUE FUERTE,EL DAVI!!!
    YO, de ver el cartel de la MIM ya me canso…JEJE
    BONA SORT I BON CAMI.

  3. Estàs increible en la foto! més alt i tot!!
    No tant com tu però també he viscut algunes curses, és una experiència que només es pot explicar si es viu… com més rebentat estàs més mola, has de continuar. Còrrer amb gent estimada també és important, posant un peu al costat del de l’altre o l’altra, i mirar la seva cara tan cremada com la teua… això és molt… especial.
    M’alegra que faces aquestes curses… però més m’agrada que les visques, i ens les contes.
    Avant i amunt… sempre avant!

  4. Cabreta loca! Hora i mitja! :-O
    Mare meua, corres més que l’Usain Bolt, estàs que te n’ixes! Res, com qui se’n va a passejar pel cinturó verd… De tota manera, això del MIM… TU T’HO HAS PENSAT BÉ??? Jo no em puc creure que persones humanes puguen fer eixes coses… en fi.
    Volia dir que la foto m’ha sorprés, i quan he llegit que era del tal Ginés ho he entés tot. “Peazo” foto. Guarda-la bé, i sobretot, guarda a Giner com a amic, que la clientela agraïx les bones fotos!

Deixa un comentari

