DE CARA A LA MIM

Únicament falten 15 dies per a la MiM. El que s’ha fet, ja està fet. I el que es podia haver fet… doncs un altre any serà. El dijous vam eixir a córrer amb Misjueves i un de tants temes de conversa va ser qui va i qui no va a la MiM. Juan, un veterà més alt que jo i amb una experiència bestial en curses de muntanya normaletes (de 21 o 42km) però també de 65 ca amunt, estava parlant de quin temps pensàvem fer Guillem i jo (per cert, Guillem i jo estem a vore qui arriba després de l’altre… davant no, la discusió és qui arribarà després…) i sincerament no tinc ni idea per on anirà el temps. El cas és que Juan l’any passat va fer 7h 45′ aproximadament. Jo crec que vaig fer 9h 47′ o una cosa per l’estil. I ell deia que nosaltres faríem menys temps que ell segur! I agafa com a referència els dijous que eixim a córrer que són com a màxim 20km i prou… Doncs bé, Juan pensa baixar temps. A mi, sincerament, me donarà alguna cosa si faig dues hores menys que l’any passat. No ho vull ni pensar! Ja ho vorem. Realment estos últimes dies m’he trobat prou bé.. tot i que no puc dir que entrene perquè el que faig és aprofitar els dos dies que tinc per eixir i faig 20 o 30kms… i això no és entrenar! El cas és que ja vorem com va… de moment diumenge a Torrent a la mitja. Un temps? Ni idea… com sempre!

Anuncis

Deixa un comentari

