ACROSS THE UNIVERS

Fa uns dies Across The Univers m’ha vingut a la ment i, sense donar-me compte, la tararege en el moment més inesperat i irrellevant. De vegades, m’he trobat a les 8h del matí, xiulant-la pels corredors de l’escola (fluixet, això sí!). Fa molts anys vaig vore un vídeo que se me va quedar gravadíssim. En blanc i negre, una xica molt guapa, canta una dolcíssima dolcíssima cançó, mentre al seu voltant es reprodueixen actes i més actes de violència gratuita. Aquests dies l’he buscat… únicament recordava que la tornada diu: ‘Nothing gonna chance my world’ i amb això me’n vaig anar al google. Com el google és més intel·ligent que jo (on anem a parar!), i la meua ignorància Beatlítica és immensa, de seguida el buscador ha posat Across the Univers i Beatles en moltes de les cerques que ha fet. Evidentment! Vaig pensar. No podien ser altres que els Beatles per crear aquesta melodia tan bona i aquesta lletra tan encertada (aquesta última frase l’agafeu com un homenatge a Anna, des de Bremen amb amor!). Doncs sí, ignorant de pacotilla, Across The Univers i la frase que tens gravada a la memòria, nothing gonna change my world, la van crear els Beatles! I buscant un poc més… he trobat el vídeo que vaig vore fa anys i que m’encanta. Crec que també t’agradarà. Un regalet de part meua:

2 pensaments sobre “ACROSS THE UNIVERS

Deixa un comentari

