SOBRE L’ABSOLUCIÓ D’EGUNKARIA

El 20 de desembre, en aquest mateix blog, vaig fer públic el meu dubte sobre l’estat democràtic en el que vivim i la justicia que diuen alguns que tenim. Sobretot, feia referència al que ja sospitava i ara tots i totes tenim la certesa: sobre Egunkaria l’estat judicial (i amb això també l’estat democràtic) ha practicat una cevera dictadura i una absoluta injusticia. El procediment judicial que ha portat al tancament durant 7 anys d’aquesta publicació vasca, no deixa cap dubte de la injusticia democràtica en la que vivim.

Del blog Zigaurre vaig copiar el manifest en defensa de Egunkaria (que evidentment vaig signar). I al mateix blog t’envie pera que pugues llegir el sumari de la sentència absolutòria d’Egunkaria i faces el teu propi judici sobre el que ha passat amb aquest tema.

Ho tenia clar i ho continue tenint clar.

I per si faltava poc, acabe de vore i, sobretot, escoltar dos videos que li van fer al director d’Egunkaria, Martxelo Otamendi, on explica claríssimament les pràctiques policials, juridiques i mèdiques que va rebre durant la seua injustificada detenció, INDIGNANT:

Jo, sincerament, m’he quedat sense paraules…

2 pensaments sobre “SOBRE L’ABSOLUCIÓ D’EGUNKARIA

  1. Com deia l’altre dia Sanchez Dragó (que de vegades té trellat): Franco no ha mort, ha explotat i s’han escampat els trossets per tot arreu

Deixa un comentari

