MÉS A PEU…

La meua germana trobà la foto de la Marató de la Fageda. La bona! El inconscient (jo), el deficient (Carles) i la hooligan (la meua germana). Esta imatge la guardarem ben guardaeta…

Avui he corregut la volta a peu del meu poble. No tenia pensat fer-la… però Calero me digué quan era i sense pensar-ho molt (com sempre!) me vaig apuntar i ja la tinc a la butxaca. 40′ m’ha costat fer-la. El 60 de 860. Inclosa l’entrada triomfal amb Bernat agafat de la meua ma. Bones sensacions… tot i que córrer per asfalt és molt, però que molt, avorrit!

Un pensament sobre “MÉS A PEU…

  1. La volta a peu del teu poble? Ah, doncs a vore si “la holligan” de la teua germana troba també la foto corresponent, que jo vull vore eixa entrada triomfal amb Bernat de la mà!

Deixa un comentari

