X PUJADA A LA NEVERA – ATZENETA DEL MAESTRAT

La X Pujada  a la Nevera d’Atzeneta del Maestrat va ser una cursa divertida on vaig poder estar acompanyat per uns quants amics.

De partida, Calero (una màquina!) i els seus ‘coyotes’ vam anar junts des d’Alaquàs per participar a la cursa. Corredors d’asfalt, s’animaven a participar en una de muntanya… i ho van notar! Va ser interessant escoltar la seua experiència i les comparacions entre este tipus de cursa i les que ells fan cada cap de setmana (cadascun dels caps de setmana sense faltar-ne ni un!).

Per una altra part també vaig coincidir amb Guillermo i Pep de Misjueves. Ens vam riure, vam xarrar i ens vam fer unes cervesetes al final de la cursa. Va ser molt divertit per acabar la cursa.

La cursa, per a mi, va ser molt tranquil·la. Vaig agafar prompte el meu ritme i vaig anar mantenint-lo sense morir-me. Vaig acabar fresquet i les cames me van respectar prou. Era la primera cursa de les de la Lliga de curses de muntanya de Castelló Nord i anava a provar sensacions. I la veritat és que vaig acabar content.

Un dia magnífic!

Anuncis

Un pensament sobre “X PUJADA A LA NEVERA – ATZENETA DEL MAESTRAT

Deixa un comentari

