EL MILAGRO DE HENRY POOLE

Portava uns dies pensant en la intensitat en que estava vivint durant uns amb una personeta. Pensava en les ganes que tenia de vore-la cada dia. Pensava en els moments en que me quede observant-la… únicament per vore com fa les coses. I pensava que a gust me trobe sentint el que senc i tenint la sort de tindre, ixa personeta, durant el 50% de la meua vida amb mi. Pensant i pensant, una nit va caure esta pel·lícula a la meua tele. El milagro de Henry Poole. I vaig pensar que quina casualitat. I vaig continuar pensant. Sobre l’esperança. Sobre la capacitat que tenim de triar el que ens passa. Sobre el silenci. Sobre les paraules. Sobre el creure. Sobre en que creure. Sobre…

I després he estat 20 dies sense actualitzar el meu blog. Perquè? Doncs… no ho sé exactament. No sé si hi ha hagut algun motiu en concret. Certament no m’ha apetit i punt. Sé que alguns/es m’ho heu dit i que heu estat esperant… que no fas res? Però ha estat una parada voluntaria i conscient. Perquè si. I ara, continuaré contant coses… que me n’han passat de molt bones i molt intenses. Estic content. Un poc com a Henry Poole a la peli. La llum de les coses es torna d’una intensitat dolça i la primavera… serà la primavera?! La sangre altera! Hop!

3 pensaments sobre “EL MILAGRO DE HENRY POOLE

  1. HOY tambien escribes para mi..
    Estoy ojiplatica y patidifusa,te leo con una mano en la boca y otra en el corazon..pero desde cuando escribes??,y yo ¿como he tardado tanto en enterarme?
    GRACIES PER TORNAR A ESCRIURE..con lo que me ha costado encontrarte solo faltaria que lo dejaras AHORA.

  2. Estàs en el teu dret, pots fer pauses i descansos de vint dies i dels que calguen sempre que vullgues, faltaria més… però jo me n’alegre de que hages tornat!
    Un bes molt fort, t’estime!!!

Deixa un comentari

