VIAJE A DARJEELING

Des del 2007 he estat esperant per vore-la. No sé que tenia Viaje a Darjeeling però hi havia alguna cosa a les seues imatges, als seus personatges, als escenaris, als… que me cridava l’atenció.

No sé realment com  ni perquè però el diumenge vaig començar a vore Viaje a Darjeeling. Des del principi me va captar. Tot i no ser una historia d’allò més interessant… té alguna cosa que m’agrada. Una tendresa. Una historia. Uns personatges. Alguna cosa, no sé… I quan vaig arribar a l’equador es va parar. No la tenia tota!

Aquesta nit (dos dies després i amb Celda 211 pel mig) he aconseguit acabar-la. Si la primera part ja m’havia paregut tendra i hipnotitzant. La segona mitja part i el final encara m’ho han paregut més.

Que té: doncs no ho sé realment… però m’he quedat amb una sensació dolça que m’agrada. La historia de tres germans que mamprenen un viatge per la India per retrobar-se. I a partir d’ahí un llarg etcétera de casualitats…

Anuncis

Deixa un comentari

