LA CINEMATK DE JOE MARLANGO

I com estes tres últimes entrades van de cine i he descobert un blog de cine que m’agrada doncs escric açò: La cinematk de Joe Marlango. M’agrada. Perquè? Per tres motius principalment:

1. Perque m’agrada molt com fa les crítiques i que diuen en elles…

i 2. Perque Marlango ha estat un nom que m’ha donat bon feeling…

i 3. Perque Marlango és un grup que, tot i no seguir la seua discografia, sempre m’ha portat bon rotllo…

2 pensaments sobre “LA CINEMATK DE JOE MARLANGO

  1. parlant de cinema, i d’aquell que per qualsevol motiu t’agrada, t’impresiona, o t’evoca algú… et recomane una pel.li “EL CAMPO DE LAS ESTRELLAS, de Mario Camus, del 2007”, si pots veure-la… em va fer pensar en tu i en altres com tú.

Deixa un comentari

