BIOCULTURA A VALÈNCIA

El meu amic Vicent ens va enviar un mail per convocar-nos i per transmetre la passió que sent pel món dels cultius ecològics i tot el que l’envolta. El mail diu (tinc el seu consentiment):

bona noticia companys i companyes,(almenys per a mi)

la fira de productes ecològics més important de l’Estat Espanyol inaugura la seua primera edició a València (5, 6 i 7 de març). De moment sols es celebrava a Barcelona i Madrid, i la veritat, m’havia quedat més d’una vegada amb les ganes d’anar. No sols hi han paradetes de productes per vendre, també es fan al voltant de la fira activitats com xerrades, tallers(també per als més menuts) que fan d’aquesta fira una bona oportunitat per apropar-se al món de l’alimentació sana i la salut en general. Per exemple, a Barcelona i Madrid s’han fet xerrades sobre vacunacions sistemàtiques, el part, agricultura ecològica,…pense que paga la pena.

Bò…ja vos he venut “la burra”? Pareix que m’emporte comissió eeeeh. Doncs no, crec que és l’emoció la que m’ha fet escriure aquest correu d’aquesta manera. Ja sabeu que el tema a mi m’atrau i forma part del meu univers d’interessos actual.

bò, ja quedarem, no? A dinar verduretes, que sé de bona ma que vos agraden molt! Per cert, també hi ha cervesa i vi ecològics.

un abracet,

vos deixe l’enllaç a la web de la fira:

http://www.biocultura.org/visitantes/

Gràcies Vicent i, ja sabeu, esteu tots i totes convocades!

Anuncis

Deixa un comentari

