TO SHOOT AN ELEPHANT

Anit vaig vore To Shoot an Elephant. El documental més cru que he vist sobre un conflicte bèlic. El documental que més m’ha mogut la consciència. El documental que més m’ha fet odiar els nostres dirigents. El documental que més m’ha arribat a l’ànima. Molt bestia!

El trailer únicament és un reflexe d’una part del que ahí es conta:

Un documetal gravat a partir del 28 de desembre del 2009 a la franja de Gaza, quan l’exèrcit Israelià va posar en funcionament la seua maquinaria bèlica en una operació anomenada ‘cast lead’ (plom fos). Durant aquesta actuació violenta, els corresponsals internacionals, els representants de les ongs i dels organismes internacionals van ser expulsats de Palestina per evitar que es sabera el que allí anava a passar. Membres de la organització humanitaria Free Gaza es van quedar asumint el risc de perdre la vida en aquesta decisió. Alberto Arce va grabar el que van vore i a partir d’ahí ha eixit aquest documental que no et deixarà indiferent.

El documental el vaig vore a l’ordinador. Si tens la intenció de saber que passa realment a Palestina… no deixes de vore To Shoot an Elephant.

Anuncis

Deixa un comentari

