ROVELLÓ I SOMNIS

rovelló

El Lactarius sanguifluus és un bolet molt comú a l’interior del nostre territori. M’han dit que enguany no és bo per recollir-ne però el cap de setmana passat vam replegar mitja cistella en dues hores. Ara ja comença a fer fred i serà difícil recollir-ne molts més.

Com en vam replegar tants, ens ho vam repartir i la imatge mostra el plateret que me vaig menjar jo a soletes.  Sóc conscient que sopar bolets, de rovelló o d’altre tipus, en el meu organisme té efectes que no arribe a controlar. Quan em gite solc tindre una nit plena de somnis estranys, estic intranquil. La nit va ser típica de sopar bolets. Vaig somiar en gates. Vaig somiar en Old Raj Hoy. Quan hem vaig despertar me va vindre a la ment Urmeneta. No sé perquè…

Tot i això, cada vegada que puga me tornaré a menjar un plat com aquest i deixaré que vinguen els somnis que ho desitgen…

Anuncis

Deixa un comentari

