LE TOUR 2009 – COL DU TOURMALET

col du tourmalet

Avui, quan el Tour ha pujat el Col Du Tourmalet he recordat aquesta imatge que he trobat perduda per l’ordinador. Allà pel 2002 el Club Ciclista d’Alaquàs va decidir pujar el mític port. No m’ho vaig pensar molt. Tampoc vaig entrenar molt (com sempre). El resultat d’aquella aventura és aquesta imatge que guarde amb molta estima. Els ciclistes professionals han pujat molt més tranquils que nosaltres. Tot i això, el Col Du Tourmalet mereix una menció especial. Quants ciclistes l’hauran pujat? El Tour ens ha regalat, segurament, l’ascensió més tranquila que ha tingut aquest port. (quina falta de respecte, no?). Destacable que per fi l’Euskaltel Euskadi s’emporta un premi als seus atacs diaris. Des d’avui, Egoi Martínez portarà el maiot del rei de la muntanya.

Anuncis

Un pensament sobre “LE TOUR 2009 – COL DU TOURMALET

  1. conta-ho tot, conta-ho! que vas arribar el primer i sense saber com! la resta parant a La Mongie, amb els budells fora, tots dopant-se, esperant els que venien darrere, i arribes tu de passeig i aleeeee, correeeee, ale, aleee, i tu què passa? i jo (corrents al teu costat): reees, que vas primeeer, no te pareeees!
    quan vaig tornar a socórrer els altres el president me va dir: cuando lleguemos arriba, tu hermano ya habrá llegado.
    i efectivament, cabrito, me vaig quedar sense foto…, però vam plorar igual. Gran equipaso, xà, això és afició i la resta mandonguilles d’abaetxo.

Deixa un comentari

