NO ES PAIS PARA VIEJOS

No es pais para viejos

Els Coen sempre m’han agradat. Totes i cadascuna de les pel·lícules que els he vist m’han resultat divertides, curioses, innovadores amb els personatges, amb una fotografia que transmet certament com són els paisatges i, sobretot, histories amb personatges amb les seues extravagàncies, pors, il·lusions, etc…

No es pais para viejos té totes estes característiques que m’agraden de les pel·lícules dels Coen. Tot i això, me vaig quedar molt parat amb el seu final. No el vaig entendre. La pel·lícula me pareix entretinguda. Típic també és la trama que cada vegada és més rebuscada. Cada vegada hi ha més personatges implicats en la historia.

Dels actors, com sempre, meleta pura. Els tres protagonistes són grans actors i en esta pel·lícula fan uns papers fantàstics.

Si l’has vista i interpretes alguna cosa, t’agrairé que m’ho expliques…

Un pensament sobre “NO ES PAIS PARA VIEJOS

Deixa un comentari

