MiM (IV)

David Marató i Mitja 2009

Ací tens la prova. El MiM acabà molt millor del que jo pensava. Poc a poc vaig anar passant els kms. Les cames i els peus van aguantar més del que me podia imaginar. A meitat del recorregut, a Les Useres, portava un temps de 4h 30′. Lent però a la marxeta. Els ànims encara els mantenia frescos. Després de Les Useres venia el més dur del recorregut. Es juntava el cansament i les fortes pendents. Però vaig tindre la sort de mantindre un ritme constant. Vaig arrribar a Xodos més prompte del que pensava. I ja ‘únicament’ me quedava la pujada a Sant Joan. Se me va fer llarguíssima. Però la vaig poder fer amb tranquil·litat. El rosari de corredors era demoledor. Però les últimes forces que teníem les possàvem allí on tocava. Després de 5h, des de Les Useres, vaig entrar acompanyat de qui més estime al món, a la meta situada a l’ermitori de Sant Joan. Allí me vaig sorprendre de l’hora que marcava el rellotge. Havia tardat 9h 37′! Un record. Sobretot si es té en compte que únicament vaig poder entrenar un dia de carrera continua per muntanya durant 1h45′.

No sé com. No sé perquè. No sé res de res… però les forces i els ànims me portaren a gaudir d’un magnífic dia. D’una magnífica cursa. D’un magnífic paissatge. D’una magnífica Marató i Mitja de Castelló a Penyagolosa.

M’ho guarde al cor. Als poros de la pell. A cada múscul que m’ha ajudat a fer-ho i a  superar-ho. I esta foto la tindré penjada per algun raconet de casa. I quan la veja pensaré: UFFFFFFF!!!!!

Dades (informació publicada a Championchiplevante.com):

Posició General 508 (d’un total en meta de 1201)

Temps Oficial i Real: 9h 37′ 26”

Mitjana: 8’53

Posició Categoria: 385

Borriol: 1h 53′ 38”

Oronetes: 3h 15’08”

Useres: 4h 21′ 36”

Torrocelles: 6h 01′ 43”

Banyadera: 9h 9′ 18”

Fotos:

XI Marató i  Mitja (uno)

XI Marató i Mitja (dos)

XI Marató i Mitja (tres)

MiM’09 – 1

MiM’09 – 2

Anuncis

2 pensaments sobre “MiM (IV)

Deixa un comentari

