MARATÓ I MITJA

perfil-mim

La última ocurrència del pastoret. El pròxim 9 de maig es celebra a Castelló la XIa edició de la Marató i Mitja Castelló Penyagolosa. No m’ho he pensat massa i m’he apuntat. 65 km de distància. 2500m. de desnivell acumulat de pujada. 1000m. de desnivell acumulat de baixada. 15 hores com a màxim. Enguany és l’any. El MiM, si tot va bé, passarà entre les meues cames com un terratrèmol. Però passarà. M’ho prendre amb calma i a la marxeta. En cada parada intentaré menjar de tot. Recuperar forces. Descansar. I després continuar a la marxeta. Ja t’ho contaré…

Anuncis

2 pensaments sobre “MARATÓ I MITJA

  1. Com una regaora ….. esteu com una regaora. Però bona sort i passeu-ho molt bé -el millor que es puga fent-se 63 Km a pata-.

    De segur, que les cervesses de desprès seran el millor de la jornada.

  2. Jo crec més bé que estàs com una cabra. Estic intrigadíssima, a vore què contes després de l’experiència. Si ho aconsegueixes, promet convidar-te a un invisible del Sanfran…

Deixa un comentari

