I M’ALEGRE…

La Vila Joiosa

La Vila Joiosa

No sé exactament perquè. No sé exactament com. No sé moltes coses. Aquests dies han estat de sorpreses i curiositats. He passat des de vore quasi els dits del meu fill penjant d’un marc d’una porta. Gitar-lo quasi en febra. Anar a treballar un dissabte!!!!! Fer-me una siesta com toca de 2 hores. Viure la presentació d’un llibre més emotiva de la meua vida (de moment). Amb la llagrimeta als ulls. Alegrar-me moltíssim de vore una persona que feia 10 anys que no veia. Sopar correguent per anar a gitar el meu fill altra vegada quasi amb febra. Alçar-me i no saber exactament que me depararia el dia. Anar a córrer per cansar els pensaments extranys. Anar a un contacontes i enterar-me que el fan 30′ després i saber que no vaig a poder-lo vore. Ser convidat a anar a dinar a La Vila Joiosa i sense pensar-ho molt apuntar-me. Eixir a les 13h. Arribar a quasi taula parada. No conèixer a ningú dels 12 començals. Intentar disimular la timidesa. Intentar. Fer-me un gin-tonic. Tornar a casa. Dialogar sobre l’apasionant món de la parella. Arreplegar a Bernat. Dutxa. Sopar. Gitar a Bernat, esta vegada, segur que no té febra. Posar-me cara a l’ordinador. Escriure el que m’ha passat. Mirar per la tele com una torrà del cap es banya amb biquini amb l’aigua a -0’5º de temperatura. I estar viva. Recordar que no he vist estes cases de colors de La Vila Joiosa que he agafat del blog http://trapatroles.wordpress.com/ i escoltar les primeres paraules d’Iker Jimenez… i pensar que el que a mi m’ha passat este cap de setmana podria formar part del seu programa. Però no. Podria formar part de qualsevol vida. I estos dies m’ha tocat a mi. I m’alegre…

Anuncis

Un pensament sobre “I M’ALEGRE…

  1. M’ha encantat…, aquest breu escrit ha estat per a mi (i gracies a tu) un espai de reflexió. Un “anàlisi cronològic” d’un cap de setmana que ha estat genial. Cada volta m’agrada més llegir-te David.

    Una forta abraçada

Deixa un comentari

