ESKORZO

eskorzo-gran

D’Alemanya també m’he portat música. La passió de la meua cosina Anna m’ha fet navegar pel MySpace. M’ha fet escoltar Eskorzo al seu MySpace. M’ha transmés el que no sabia. M’ha transmés coneixement. Cultura. I ara no puc deixar-los. ‘Justo después‘ m’ha entrat per l’oïda i ara no puc desenganxar-me… Un altre motiu per donar-li gràcies a Anna.

He posat al google: eskorzo Paraisos artificiales i a la 5a entrada he trobat el blog del meu amic Karles Montalt i un comentari sobre aquest mateix grup. El dia 12 tocaren a València. M’he enterat per ell. Quina enveja. El proper concert que faran per València serà al Festival Rockejat de Torrent. Anirem, no? Dos motius per estar content: Karles torna a l’activitat bloggera i Eskorzo tocaran a València.

Un pensament sobre “ESKORZO

  1. Sí!!! Visca Eskorzooooooo!
    Ostres, cosí, acò sí que ha estat una sorpresa!
    Me n’alegre d’haver-te pogut contagiar el meu entusiasme per els granadins eskorzanos. I sense ni saber-ho, que si no llegesc el teu bloc, ni m’entere, que no m’has dit res, bandido!
    Ah, supose que recordaràs que t’ensenyí fotos que tinc amb els eskorzos, de desparrame per Bremen, no? Je je, fou una nit inoblidable… 😉
    Ja els he vist 3 vegades ací en concert, i espere que en siguen moltes més. Als alemanys els encanta 🙂

Deixa un comentari

