NOU FORMAT

Ja estem altra vegada tirar-li cap ací i tirar-li cap allà. Continue desafiant l’ordre establert i continue estant a disgust amb l’aparença del meu blog. Ahir Guillem també me va criticar l’últim que havia posat. Avui en pose un de nou… i demà ja vorem.

Me vaig gitar tard o prompte (segons com es mire). Anit tenia soparet de companys de curro per riure’ns amb el tema de St. Valentín. Que és avui no ahir. Però jo no estava de molt d ‘humor ni molt animat. Una temporaeta de tranqui amb els ànims (supose) m’anirà bé… El cas és que he dormit poc i ara tinc la meua primera partida de pilota valenciana. Els/les amics/gues hem quedat per jugar un poc i patir aquest esport en les nostres pròpies mans. Alguns/es crec que venen, diga-m’ho així de clar, per l’esmorzar. Però bé, la federació de pilota d’Alaquàs, reunida en sopar faixat al sanfran (la seu de la federació) ens vam juntar i vam convocar la partida. De moment som 7 o 8 pilotaris. Farem canvis i tot. Per la meua part estic tranquil. Ahir Guillem me va deixar un arsenal de xapa, ferros, cartes, etc… que segurament no notaré ni la pilota!

Ja et contaré com anat… en cas de poder escriure. Alé alé… va de bo!

Deixa un comentari

