Tras La2 2008

trasla2-2008

Clara m’ho ha contat i m’ha enganxat. M’ha parlat de La2 Noticias, de Mara Torres, de  Carlos del Amor i ha acabat presentant-me el concurs de les millors mirades del programa Tras La 2 de Carlos del Amor.

Vaig ser seguidor de les notícies de La2. Les úniques fiables i que comunicaven coses que a mi m’importaven des d’una perspectiva diferent. Crítica. Com a mínim un poc. I no publicaven les notícies que tots i cadascun dels canals de televisió ja havien tret. Una visió fresca de les notícies diàries. No era poc.

Doncs bé, ara pots votar les millors mirades d’ixes notícies votant (lliurement) als diferents candidats. En alguna de les categories haguera ficat altres candidats/es però són els que són. (tot no podia ser perfecte). Alé alé… entra i vota, si vols!

L’enllaç: http://www.rtve.es/television/trasla2/mejores-miradas/

Jo ho faré!

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

