MI MADRE SE LLAMA SAGRARIO

Anit vaig passar prou de temps passejant per blogs que tracten el tema del sexe des d’una perspectiva artistica. Vaig començar en Dadanoias.net i vaig acabar per Sexorama.

Allí vaig trobar el següent:

Una obra maestra del slice of life de Manuel Valencia.

MI MADRE SE LLAMA SAGRARIO es un documento indescriptible, auténtico, en bruto. Y sobre todo muy tierno.

No os lo perdáis.

mimadresellamasagrario

A mi també me pareix impressionant el curtmetratge. M’agrada molt.

Anuncis

Deixa un comentari

