PALESTINA (XVI)

El passat dissabte, a la manifestació a València, en contra del conflicte armat entre Palestina i Israel, me vaig trobar un company d’escola, de quan teníem de 4 a 12 anys. Ens vam alegrar moltíssim de vore’ns. El vaig recordar tal qual era. Un personatge inquiet. Una persona imaginativa. Una persona crítica. Un creatiu. Un artista. Entre rialles i mirades de complicitat me va dir ‘he fet açò però crec que m’he passat massa, no?‘. Me va passar un adhesiu amb un contingut prou radical. El vaig mirar detingudament i li vaig dir que pensava que sí. Me vaig riure. Alguns no canviaran mai. Me va dir que havia fet uns quants adhesius. I pensava també fer cartells. Jo obria cada vegada més els ulls. Hi ha gent que els anys no la canviaran mai. I que així siga!

Mira mira…

adhesiu Israel

Anuncis

Un pensament sobre “PALESTINA (XVI)

  1. T’aspassao tre pueblo, xavà! Eixa gentola no cal que torne per a res, que sempre n’hi ha analfabets i aprofitats disposats a seguir-lo. Amb els israelians i palestins que s’ataquen mútuament tenim de sobra, no cal més gent per a armar guerra.

Deixa un comentari

