SOPAR CAP D’ANY

sopar de cap d'any

Ací tens la única imatge que penjaré de la nit de cap d’any. El soparot. Ací en tens uns quants dels qui vam gaudir d’aquesta especial nit. És la millor excusa per juntar-nos 37 persones a sopar una vegada a l’any (3 dies abans n’erem 32…). A mi no me va molestar tanta gent. Me vaig dedicar, involuntariament o voluntàriament (ni m’importa), vaig estar la meitat de la nit fent la torrada per al sopar.

Després les campanades. Havíem de fer esforços per saber si havíem felicitat a tots i totes l’entrada de l’any nou. Crec que ho vaig aconseguir. Els sms contaets. Una nit dolça. Tranquila. Per compartir. Per parlar amb aquells que l’espai i el temps donava la possibilitat. Una entrada suau a l’any nou. No volia més d’ixa nit i d’ixe sopar. I crec que encara me vaig emportar més del que vaig deixar. No està malament, no? Bé està el que bé comença…

Deixa un comentari

