MIRTO 2005

mirto 2005Sorprenentment aquell dia estava d’enhorabona. Del bolet de números que me van donar per la rifa de diferents productes gastronòmics el meu no va ser l’afortunat. Però amb la meua simpatia (traduit vol dir: quina cara més dura que tinc) vaig aconseguir que els tres companys de treball que se n’anaven me donaren a mi i, únicament, a mi, el seu bolet de números. Amb la qual cosa en vaig arreplegar tres més.

D’ixos tres bolets, un va ser l’afortunat. Ho van dir. Vaig observar la tireta de números. Vaig veure el número escrit a la tireta. Vaig somriure. Vaig alçar el braç amb la tireta agafada a la ma. Vaig avançar entre el respectable. Vaig continuar somriguent. Vaig escoltar alguna que altra paraula efecta de l’enveja. Vaig continuar somriguent. Vaig arribar fins la persona que entregava els regals. El vaig agafar. I caminet per on havia arribat, vaig tornar amb el somriure a la boca, fins el lloc des d’on havia vist el número premiat.

Allí vaig obrir la caixa. El company que m’havia donat la tireta del bolet premiat es va quedar amb una botella i jo amb l’altra.

Senyor i/o senyora, senyoret i/o senyoreta, xiquet i/o xiqueta, tinc a les meues mans un Mirto 2005. Si vols saber més d’ell llig el següent:

19.09.08 -LA RIOJA| LOGROÑO
Mirto 2005, de Bodegas Ramón Bilbao (Haro), ha sido elegido mejor tinto de España en la InternationalWine Challenge de Londres, el concurso de vinos más grande del mundo, que se celebra desde hace 25 años.
Los trofeos a los mejores vinos se conceden tras una cata ciega a cargo de un panel de jueces poseedores del título Master of Wine de todas las medallas de oro concedidas, informa la compañía bodeguera. Mirto 2005 se sirvió posteriormente en la cena de gala, a la que asistieron más de 600 invitados del panorama vinícola internacional. Mirto 2005 es un vino monovarietal de tempranillo, elaborado con una esmerada selección de viñas viejas con cepas de más de 70 años en zonas límites de cultivo de Haro y su comarca.
La vida no seria res sense aquests moments de felicitat. Dos moments de felicitat: recollir la caixa amb el Mirto 2005 i compartir aquesta botella amb gent que t’estime.
Anuncis

2 pensaments sobre “MIRTO 2005

  1. Eufrasi, et puc assegurara que el Mirto 2005 estava de categoria. No he pogur resistir obrir-lo amb la companyia dels meus amics… quan et diga qui estàvem ho comprendràs. De totes maneres et reserve un bon sopar en un lloc on avui he sopat i que crec que t’agradarà.

    Bon Nadal i Bon Any per a tu i per a la teua família. Tindràs notícies meues al principi del 2009 per compartir taula i diàleg… estic segur que els dos traurem profit!

Deixa un comentari

