ARRÒS AMB LLAMÀNTOL

arròs amb llamàntol

Doncs sí. Jo també vaig fer dinar d’empresa. La crisi ens va portar al poliesportiu de Picassent. Que voleu que li faça? Ho van proposar i ningú va ser capaç de dir que no. L’arròs amb llamàntol ens agrada a tots i totes. Primer ens van posar un entrants. I després ens van portar sis cassoles de fang com la que pots veure a la imatge. El dinar va ser tran entretingut que entre els ji ji jis, els ja ja jas i els je je jes… van caure les sis cassoles. Hi hagué un que les va provar totes. No diré més. Jo me vaig fer quatre plats. Com la festa s’havia d’allargar i jo no estic per a pedre vaig fer com me diu ma mare: menja-ho tot!

La festa es feu més llarga. Per la vesprada més ji ji jis.. més ja ja jas… i més je je jes… i per a sopar, una altra picaeta que ens va organitzar l’empresa i únicament me vaig menjar un plat d’arròs a banda, un de paella i un de fideuà. Estava prim. Encara ho estic. I ho estaré. El Nadal començava fort… i et puc assegurar que ha continuat entretingut…

De la festa res més. Arròs amb llamàntol… ji ji jis, ja ja jas o je je jes…

Deixa un comentari

