FANTASMA

jo-fantasma

Estos dies he estat i estaré un poc fantasma. Ni estic ni no ho estic. Ni vaig vestit ni en porreta. Aniré.. però és possible que no. Pare o no pare? Sóc un espectre. Sóc un amant que continua buscant. O no. Ja no sé si estic sopant, dinant o el que menge forma part del desdenjuni. A quina hora es solen fer les menjades normalment? Forme part del caos del nadal. M’agrada. Avui no sé el que faré. Demà tampoc. Però estic quasi segur que no pararé en torreta.  Busca’m. Segur que hem trobes!

(gràcie Ivan per la foto)

Deixa un comentari

