BUSCANDO UN BESO A MEDIANOCHE

buscando-un-beso-a-medianoche1Després de vore ‘Hijos de los Hombres’ he esperat un poc per sentir. Per assimilar el que he vist. I després d’un moment. He canviat de canal.

Buscando un Beso a Medianoche ha aparegut en La 2. En Dias de cine parlaven d’ella i m’he quedat mirant el reportatge. Et puc dir que m’agrada molt la idea. El director ha parlat que volia escriure de les persones que arriben a una edat on les persones que coneixen és un cercle tan tancat que és impossible conèixer noves parelles. I en això entra el joc de participar en el ciberespai per trobar una possible parella. M’ha agradat molt el plantejament. Des d’obrir mires. De no ser tan tancats. Encara que es partixca d’una situació desesperant.

D’ahí he mirat més coses sobre la pel·lícula. Que s’estrenava avui. Que ha estat una de les independents més vistes en ianquilandia. Que en Babel la podem anar a vore. La web oficial.

Ací et deixe el trailer:

Algú m’acompanya a vore-la?

Un pensament sobre “BUSCANDO UN BESO A MEDIANOCHE

  1. jo podria, però el teu horari i el meu… O a les 23h o t’esperes al cap de setmana i a vore si trobe el carnet del Babel que l’he perdut i estarà caducat…
    Tudiràs

Deixa un comentari

