FABCHANNEL

Et presente una bona sorpresa que he trobat rastrejant per internet. Al blog de la revista Rolling Stone he trobat un article sobre El fantabuloso mundo de FabChannel.com he llegit de que anava i m’he enganxat enseguida! El primer directe que he trobat interessant ha estat el de Kula Shaker. Meleta pura en directe! Per aquells que ens agrada la música i que disposem d’internet a casa fa temps que vaig descobrir Last.fm però no li arriba ni a la sola de la sabata a Fabchannel.

Fabchannel és un portal que únicament disposa de concerts en directe. Ho he trobat molt interessant. Tot i que no puc notar la suor dels que tinc als meus costats. Ni puc xafar els peus dels qui m’envolten mentre faig com si ballara. Ni puc banyar-me amb les cerveses que venen i van. Ni puc olorar-li el sobaco als que m’envolten. Ni pots olorar-me el meu. Tot i això, la qualitat de la imatge, la qualitat del so, la qualitat dels concerts és indiscutible. Ara han tret la versió espanyola. Poc a poc aniran penjant grups espanyols. No sé si en ixe espanyols entraran alguns dels que a mi m’agraden i que no canten en espanyol ni en angles. Espere que si. M’he tragat tot el concert de Kula Shaker escoltant-ho amb els cascos perquè Bernat dorm. He flipat en colors! Mira-ho tu mateixa: http://www.fabchannel.com/es/kula_shaker_concierto/

Deixa un comentari

