LA PELL FREDA

Fa uns dies vaig acabar de llegir La pell freda d’Albert Sánchez Piñol. Recomanada per la meua germana Clara. Regalada  per Pere. iiieeeeee Pere!!!!

Molt bon llibre. M’ha agradat molt. M’ha enganxat des de les primeres línies. Àgil de llegir. Fàcil de reprendre el fil (quan pares per obligació més que per voler…).

Curiosa reflexió fa a la contraportada: “Mai no som infinitament lluny d’aquells qui odiem. Per la mateixa raó, doncs, podríem creure que mai no serem absolutament a prop d’aquells qui estimem. Quan em vaig embarcar ja coneixia aquest principi atroç.”

Deixa un comentari

